Szukaj

FAQ

FAQ

  1. Czy mogę wycofać złożone zamówienie?

    Złożone zamówienie jest w miarę możliwości jak najszybciej realizowane. O rezygnacji należy poinformować Nas, drogą telefoniczną bądź mailową. Informacja spowoduje wstrzymanie wysyłki, jeśli paczka nie została wysłana.
  2. Jaki jest czas realizacji zamówienia?

    Termin realizacji zamówienia uzależniony jest od sposobu dostawy paczki. Wysłane do Paczkomatu lub kurierem do 5 dni roboczych, natomiast Pocztą Polską do 14 dni roboczych od daty złożenia zamówienia.
  3. Czy mogę zmienić coś w zamówieniu?

    Jeśli paczka nie została nadana, istnieje taka możliwość. W tym przypadku najlepiej skontaktować się telefonicznie i poinformować o chęci zmiany zamówienia.
  4. Jeśli zamówię dwie rzeczy, ale osobno, czy mogę je otrzymać w jednej paczce?

    Jest możliwość łączenia dwóch lub większej ilości zamówień. W tym celu prosimy o kontakt drogą telefoniczną bądź mailową.
  5. Czy mogę sprawdzić status realizacji zamówienia?

    O statusie realizacji zamówienia informują maile wysyłane do klienta przez system.
  6. Czy mogę odebrać towar w punkcie stacjonarnym?

    Tak, zamówienia można odebrać w punkcie stacjonarnym, którego adres podany jest przy wyborze opcji „Odbiór osobisty” w koszyku.
  7. Czy zamówiony produkt może być wysłany jako prezent?

    Sklep nie zapewnia opakowań prezentowych. Natomiast jest możliwość wysłania towaru pod inny adres niż ten podany przy zamówieniu np. osoby, którą chcemy obdarować.
  8. Jakie są koszty dostawy paczki?

    Koszty dostawy są uzależnione od przewoźnika. Tabela wysokości naliczanych opłat za wysyłkę znajduje się w zakładce „Dostawa”.
  9. Czy mogę zamówić towar z opcją wysyłki za granicę?

    Obecnie nie oferujemy dostaw poza teren Polski.
  10. Na jakie konto bankowe mogę dokonać płatności za zamówienie?

    Płatności internetowe można dokonać poprzez serwis płatności on-line. Niezbędne dane do płatności przelewem tradycyjnym znajdują się w zakładce „Zamówienia”.
  11. Jakie są dostępne formy płatności za zamówienie?

    Płatności za zamówienie można dokonać poprzez system płatności on-line, za pobraniem, e-przelewem, kartą lub PayPal.
  12. W jakiej walucie można dokonać płatności za zamówienie?

    Płatności można dokonać wyłącznie w polskich złotówkach.
  13. Co mam zrobić jeśli wybrałem/am płatność on-line, a nie dokonałem/am wpłaty?

    Płatności on-line można dokonać w ciągu 24 godzin od momentu złożenia zamówienia. Jeśli nie udało się dokonać płatności za zamówienie, prosimy o kontakt droga telefoniczną bądź mailową.
  14. Jaki jest termin zwrotu pieniędzy za odesłany towar?

    Zwrot pieniędzy następuje w terminie 14 dni od daty otrzymania produktu.
  15. W jaki sposób zwracane są pieniądze za odesłane rzeczy?

    Kwota za zamówienie zwracana jest na numer konta bankowego, podanego w formularzu zwrotu.
  16. Czy mogę odesłać towar przesyłką pobraniową?

    Nie ma takiej możliwości. Nie przyjmujemy przesyłek pobraniowych od klientów. Należy ją opłacić przed odesłaniem towaru.

Koszyk

Twój koszyk jest pusty

Wybierz pierwszy produkt