Zamówienia
Informacje dotyczące dostawy, zamówień i zwrotów:
Dostawa i płatności
Chmurki Trzy oferują następujące opcje dostawy zamówionych produktów:
- Paczka kurierska,
- Paczka kurierska za pobraniem,
- Paczkomaty,
- Odbiór osobisty w Łodzi (ul. Krajobrazowa 4, 91-605 Łódź).
Paczki staramy się wysyłać jak najszybciej, maksymalnie do 3 dni roboczych od momentu zaksięgowania wpłaty. W sytuacjach wyjątkowych informujemy klienta o zaistniałym fakcie drogą mailową bądź telefoniczną. Jeśli zamówienie jest pilne, prosimy o dodanie odpowiedniej informacji w notatkach przy zamówieniu - wtedy postaramy się nadać przesyłkę w pierwszej kolejności.
Każdy towar w przypadku płatności przelewem lub płatności online wysyłamy zaraz po zaksięgowaniu wpłaty na naszym koncie, maksymalnie do 3 dni roboczych. Przesyłki dostarczają firmy kurierskie - czas dostawy zależy od przewoźnika, rodzaju przesyłki oraz adresu odbiorcy. Zazwyczaj zajmuje to do 5 dni roboczych. Uwaga! Przy płatności przelewem internetowym, czas otrzymania paczki wydłuża się o czas realizacji przelewu.
Jeśli wybraliście Państwo odbiór paczki w Paczkomacie InPost, to proces przygotowania i wysłania przez nas przesyłki wygląda identycznie. Jedynie może ulec zmianie czas dostarczenia przesyłki ze względów leżących po stronie dostawcy.
W przypadku wybrania opcji "Odbiór osobisty", przesyłka powinna znaleźć się w naszym punkcie maksymalnie w przeciągu 2 dni roboczych od momentu otrzymania wpłaty na konto.
W przypadku zamówienia produktu, którego aktualnie nie mamy na stanie - zostaniecie Państwo poinformowani o zaistniałym fakcie drogą mailową bądź telefoniczną. Czas realizacji zamówienia w tym przypadku wydłuża się do 14 dni roboczych.
Dostępne opcje płatności:
Chmurki Trzy oferują następujące formy płatności:
- e-przelew obsługiwany przez markę Blue Media S.A. ,
- przelew tradycyjny,
- przelew Pay Pal
- pobranie (przy wyborze Paczki kurierskiej za pobraniem).
Nr. konta bankowego: 79 1240 1545 1111 0010 4652 1717
Nazwa banku: Pekao S.A.
Dane do przelewu:
Chmurki Trzy Katarzyna Ogrodowczyk-Krawczyk
ul. Krajobrazowa 4, 91-605 Łódź.
Faktury:
Wystawiamy faktury VAT. Prosimy o wysłanie informacji na kontakt@chmurkitrzy.pl z danymi do faktury lub podanie danych w procesie składania zamówienia w stosownie oznaczonym polu. Będzie to faktura VAT (23% VAT)
Zwroty i reklamacje:
Reklamacje:
W celu złożenia reklamacji skontaktuj się z nami drogą mailową pod adresem: kontakt@chmurkitrzy.pl. Podaj nam dokładne dane takie jak: imię, nazwisko, adres korespondencyjny, nr zamówienia, datę zakupu, wskazanie numeru produktu, który chcesz zwrócić oraz wskazanie przyczyny zwrotu. Uzgodnimy dogodny termin odbioru zwracanej przesyłki i otrzymasz od nas drogą mailową etykietę nadania przesyłki, którą należy nakleić na zwracaną paczkę.
Zwrot towaru:
Zgodnie z obowiązującym prawem zwrot towaru jest możliwy w ciągu 14 dni. Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony u nas produkt, wypełnij odpowiednie oświadczenie dostępne - TUTAJ i wyślij je na nasz adres wraz ze zwracanym produktem/produktami.